Rejestracja i opłaty

Start rejestracji wkrótce

 

OPŁATA REJESTRACYJNA

Uwaga: Obowiązuje cennik aktualny w momencie dokonywania płatności. Ceny brutto zawierają VAT 23%.

Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto wynosi:

Rodzaj pakietu31.03.2025do 30.06.2025od 01.07.2025
Pakiet pełny1300,00 zł/1599,00 zł1500,00 zł/1845,00 zł1800,00 zł/2214,00 zł
Pakiet podstawowy (bez kolacji)1050,00 zł/1291,50 zł 1250,00 zł/1537,50 zł1550,00 zł/1906,50 zł
Pakiet jednodniowy
Tylko piątek (bez kolacji)
Tylko sobota (bez kolacji)
Tylko niedziela

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł
Pakiet student (bez posiłków)*400,00 zł/492,00 zł500,00 zł/615,00 zł500,00 zł/615,00 zł

* Pakiet student dotyczy studentów ostatnich lat medycyny, do 26 roku życia, z ważną legitymacja studencką. (Opłata obejmuje jedynie catering oferowany w trakcie przerw kawowych, nie obejmuje pełnego cateringu oferowanego w trakcie Konferencji). Maksymalna liczba dostępnych pakietów: 20

Opłata obejmuje:

  • identyfikator i materiały konferencyjne,
  • udział w programie naukowym spotkania,
  • przerwy kawowe,
  • lunch w piątek 12.09.2025 i sobotę 13.09.2025,
  • kolację w piątek 12.09.2025 i sobotę 13.09.2025 (tylko pakiet pełny),
  • wstęp do strefy sponsorów,
  • dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika zawierającej nagrania sesji (3 m-ce),
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji.

Opcje dodatkowo płatne (netto/brutto):

  • kolacja: 160,00 zł/196,80 zł,
  • dodatkowy lunch: 120,00 zł/147,60 zł,
  • dopłata do pakietu z noclegiem (hotel Windsor) ze śniadaniem 12-14.09.2025 – pokój 1-osobowy*: 1100 /1353 zł,
  • dopłata do pakietu z noclegiem (hotel Windsor) ze śniadaniem 12-14.09.2025 – pokój 2-osobowy*: 1200 zł/1476 zł.

* opcja dostępna do wyczerpania miejsc

ZMIANY W REJESTRACJI

W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury, zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.


REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank:mBank SA
Nr konta:81 1140 2004 0000 3502 8309 3354
SWIFT CODE:BREXPLPWMBK
Tytuł wpłaty:należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „Jachranka2025”
Adres Biura Organizacyjnego właściciela konta:AltaSoft Sp. z. o.o , ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska


WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY

  1. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wnioskuZwracana kwota
do dnia 12.06.2025 r.95% wartości usług, które mają zostać objęte (pobierana jest opłata manipulacyjna 5%)
do dnia 31.07.2025 r.50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 31.07.2025 r.Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Spotkaniu opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Sympozjum.
  3. W razie braku możliwości realizacji Spotkania w formie stacjonarnej spowodowanej Siła Wyższą (np. zaleceniami epidemiologicznymi), zwrot pełnej wpłaty lub nadpłaty – o ile zostanie podjęta decyzja o organizacji spotkania online, a uczestnik będzie zainteresowany taką formą udziału; następuje automatycznie do 30 dni od momentu publikacji na stronie decyzji o zmianie formy realizacji Spotkania.