Rejestracja i opłaty

Uwagi:

  1. Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa.
  2. Za pomocą formularza internetowego istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej liczby osób, prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym.
  3. Miejsce na konferencji, a w przypadku pakietów z noclegiem także w hotelu, rezerwowane jest wstępnie na okres 7 dni od dokonania rejestracji. Aby rezerwacja była skuteczna, w tym czasie uczestnik powinien dokonać odpowiedniej płatności (może ją zrealizować tradycyjnym przelewem lub online po wypełnieniu formularza rejestracyjnego – czytaj więcej… ).
  4. Zapisy na zajęcia z limitem miejsc będą możliwe od 15 sierpnia 2025. Będą mogły w nich uczestniczyć tylko osoby z wniesioną opłatą rejestracyjną (posiadające dane dostępowe do Internetowej Strefy Uczestnika). O możliwości zapisania się na dane zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń w trakcie zapisów.


OPŁATA REJESTRACYJNA

Uwaga: Obowiązuje cennik aktualny w momencie dokonywania płatności. Ceny brutto zawierają VAT 23%.

Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto wynosi:

Rodzaj pakietudo 31.05.2025do 31.07.2025od 01.08.2025
Pakiet pełny1300,00 zł/1599,00 zł1500,00 zł/1845,00 zł1800,00 zł/2214,00 zł
Pakiet podstawowy (bez kolacji)1050,00 zł/1291,50 zł 1250,00 zł/1537,50 zł1550,00 zł/1906,50 zł
Pakiet jednodniowy
Tylko piątek (bez kolacji)
Tylko sobota (bez kolacji)
Tylko niedziela

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł

700,00 zł/861,00 zł
900,00 zł/1107,00 zł
500,00 zł/615,00 zł
Pakiet student (bez posiłków)*400,00 zł/492,00 zł500,00 zł/615,00 zł500,00 zł/615,00 zł

* Pakiet student dotyczy studentów ostatnich lat medycyny, do 26 roku życia, z ważną legitymacja studencką. (Opłata obejmuje jedynie catering oferowany w trakcie przerw kawowych, nie obejmuje pełnego cateringu oferowanego w trakcie Konferencji). Maksymalna liczba dostępnych pakietów: 20

Opłata obejmuje:

  • identyfikator i materiały konferencyjne,
  • udział w programie naukowym spotkania,
  • przerwy kawowe,
  • lunch w piątek 12.09.2025 i sobotę 13.09.2025,
  • kolację w piątek 12.09.2025 i sobotę 13.09.2025 (tylko pakiet pełny),
  • wstęp do strefy sponsorów,
  • dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika zawierającej nagrania sesji (3 m-ce),
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji.

Opcje dodatkowo płatne (netto/brutto):

  • kolacja: 160,00 zł/196,80 zł,
  • dodatkowy lunch: 120,00 zł/147,60 zł,
  • dopłata do pakietu z noclegiem1) (cena obejmuje 2 noclegi ze śniadaniem w terminie 12-14.09.2025):
    Hotel Windsor**** (Centrum Konferencyjne)
    – pokój 1-osobowy*: 1100,00 /1353,00 zł,
    – pokój 2-osobowy*: 1200,00 zł/1476,00 zł.
    Hotel Narvil****, Serock (9,3 km)
    Uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania ze zorganizowanego transportu.
    – pokój 1-osobowy*: 1420,00 zł/1746,60 zł,
    – pokój 2-osobowy*: 1600,00 zł/1968,00 zł.
  • Hotel Warszawianka****, Serock (350 m)
    – pokój 1-osobowy*: 1560,00 zł /1918,80 zł,
    – pokój 2-osobowy*: brak możliwości dopłaty do pokoju 2-os.

1) Opcja dostępna do wyczerpania miejsc.

Osoby towarzyszące:

Osoby towarzyszące nie mają dostępu do strefy edukacyjnej i wystawowej konferencji. Organizator przewiduje możliwość wykupienia dodatkowych posiłków dla osób towarzyszących wydawanych w oddzielnej strefie cateringowej.
Organizator niniejszym oświadcza, że udział osób towarzyszących nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich INFARMA, Izby POLMED lub MedTech Polska.

ZMIANY W REJESTRACJI

W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury, zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.


REALIZACJA PŁATNOŚCI

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji. Realizacja płatności możliwa jest:

  • tradycyjnym przelewem na wskazane niżej konto Biura Organizacyjnego:
Bank:mBank SA
Nr konta:81 1140 2004 0000 3502 8309 3354
SWIFT CODE:BREXPLPWMBK
Tytuł wpłaty:należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „Jachranka2025”
Adres Biura Organizacyjnego właściciela konta:AltaSoft Sp. z. o.o , ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska
  • online za pomocą bramki płatniczej PayNow.
    Przed skorzystaniem z tego typu płatności prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Płatności Online obowiązującym w przypadku sprzedaży realizowanej przez Biuro Organizacyjne AltaSoft sp. z o.o. (altasoft.pl). Aktualnie dostępne formy płatności online to BLIK i Szybki Przelew Online.


WARUNKI ANULACJI i ZWROTU OPŁATY

  1. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wnioskuZwracana kwota
do dnia 12.06.2025 r.95% wartości usług, które mają zostać objęte (pobierana jest opłata manipulacyjna 5%)
do dnia 31.07.2025 r.50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 31.07.2025 r.Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty, na konto bankowe, wskazane przez osobę wnioskującą o zwrot. W przypadku braku odpowiednich dyspozycji na konto, z którego opłata została wysłana, a w razie płatności kartą na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Spotkaniu opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Sympozjum.